tirsdag den 9. februar 2010

Wow!

Jeg blev færdig på universitetet igår!! Er nu civilingeniør, vidunderligt lykkelig og meget træt... Dagen igår var fyldt med nervøsitet, lettelse, fantastiske mennesker, kærlighed og fest! Jeg var høj på al den gode energi der var igår aftes, da alle mine venner og min skønne familie var samlet for at fejre mig - det kan virkelig få én til at føle sig elsket.
Da jeg vågnede her til morgen var der en million følelser der vældede frem i mig. Glæde over at være færdig, forvirring over ikke at skulle noget, og tristhed fordi det er imorgen min kæreste tager turen til USA på et 2½ måneds studieophold. Jeg kæmper for at finde glæden i at skulle være alene den næste tid, og priser mig lykkelig over Skype! Så her er både glade og triste følelser i øjeblikket. Heldigvis har jeg masser af mennesker omkring mig, som jeg kan dele både glæder og sorger med, og det gør tingene lidt nemmere. Og så det faktum at jeg faktisk skal giftes med kæresten, og derfor kan se frem til et helt liv med ham - og så er 2½ måned pludselig ikke så lang tid. Men i tider med følelsesmæssige rutscheture virker det endnu vigtigere at holde fast i de daglige vaner og de dejlige ting i hverdagen. I dag blev jeg glædet med dette syn


Grene svøbt i de smukkeste istapper ved den lokale kirke. Kirken byder også på denne skønne tekst


Resten af dagen skal der snakkes, hygges, drikkes the, ligges i ske og slappes af. Nok også grædes en smule og elskes en masse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar