torsdag den 25. februar 2010

Bedekranse

Jeg har købt Nepalesiske bedekranse i dag, fra Lotus Gallery i Jægersborggade på Nørrebro (de har udsalg). Jeg har villet have nogle lige siden november 2008, hvor jeg mediterede med zen buddhister i et kloster i Japan. De ligner disse to (begge billeder fra http://caretrade.dk/)

Tibetansk bedekrans af Bodhi-frø

Tibetansk bedekrans af ben

De skal inspirere mig i min meditation. Både min yoga og meditationspraksis røg sig en tur i ferien, til fordel for strandbesøg og gåture, men jeg kan mærke at jeg savner det allerede. Så derfor har jeg nu en yogatime imorgen aften og en hel dag uden møder eller andre forpligtelser, hvor jeg kan arbejde når jeg vil, meditere når jeg vil og slappe af når jeg vil. Prøver at tillægge mig gode rutiner inden jeg starter i job, så jeg aldrig igen skal være stresset sådan for alvor! Glæder mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar