onsdag den 10. februar 2010

Falder stille og roligt ned igen

Jeg er heldigvis omgivet af mennesker der vil mig det bedste, og derfor er jeg ved at være nede på et normalt tristhedsniveau igen :) Det hele skal nok gå, og der er ikke noget som en kop the og et afsnit af 30ROCK ikke kan gøre lidt bedre. Og en snak med både kæresten (nåede det lige inden boardingtime), mor og veninder! Det kommer til at tage tid at få det helt godt igen, og jeg kommer forhåbentlig ikke til at synes at det er all fun and games at han ikke er hjemme, men jeg skal lære at klare hverdagen. Og her er det at denne blog og de smukke ting i hverdagen kommer ind i billedet. Om lidt skal jeg ned og se min nye kontorplads, og inden da har jeg en aftale med denne skønne gave som jeg modtog mandag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar