søndag den 14. februar 2010

En fantastisk ting

Blev lige nødt til at fortælle jer om en fantastisk ting jeg har. Jeg har en lille fin notesbog der står inde i min reol i stuen. I den notesbog er der masser af smukke billeder der vækker gode følelser hos mig, men der er også en anden ting... Der er nemlig en nydelses-liste. En liste over alle de ting jeg synes det er fantastisk at lave og ting der gør mig glad, og som jeg savner at lave når jeg har for travlt. Det er ting som at købe blomster, tage fodbad, se min ynglingsserie i sengen, lave kort osv. 


Så hvis du har tid en dag, så prøv at lave din egen liste - og tag den frem på dage hvor du har tid til at forkæle dig selv. Eller bare når verden er grå og du har behov for lidt glæde og opmuntring. For selvom du kun har ti minutter, kan en frisk buket blomster redde en stresset dag... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar