tirsdag den 6. april 2010

Give-away - "Eat, Pray, Love"

Så er det tid til min første give-away! Set i lyset af hvor meget jeg har nydt at læse "Eat, Pray, Love" af Elizabeth Gilbert aaalt for mange gange, og med tanker på de emner den behandler, er det kun passende at den er emnet for give-away'en. Så hvis du vil have denne fantastiske bog, er dette din chance!


DERFOR! Skriv en kommentar til dette tidligere indlæg på bloggen (klik på ordet dette), omkring hvilke stress-situationer du gerne kunne tænke dig mine tanker, erfaringer og råd omkring.

ALTERNATIVT! Send mig en mail med kommentaren.

HUSK! At tilmelding som fast læser samtidig, giver to lodder i konkurrencen (og allerede faste læsere har selvfølgelig to lodder hvis de kommenterer).

Det er kun kommentarer der rent faktisk indeholder et emne til stress-guide indlægene eller et spørgsmål, der tages i betragtning. Deadline er på fredag d. 9 april, hvorefter rækken af Stress-Guide indlæg starter.

Glæder mig til at give denne fantastiske bog til en af jer derude!

4 kommentarer:

  1. Kære Julie, ja, det er en fantastisk bog, som også står i min reol, og derfor skal jeg ikke være med i din give-away.
    Ha' en dejlig dag! Jeg nyder din blog, det er et fint koncept :-)

    SvarSlet
  2. Fed konkurrence, Julie! Jeg har bogen (lige p.t. er den udlånt til en veninde). Det er en fantastisk bog, som er værd at læse igen og igen.
    kh
    Annika

    SvarSlet
  3. Uhh... jeg vil gerne være med! Den bog skal jeg nemlig have læst inden sommer :-)

    Hmm... gode råd om stress-situationer? Ja, i virkeligheden tror jeg, at det der var sværeste for mig, da jeg var stresset, var dels de sociale situationer (at overskue parmiddage, cafebesøg, familiehændelser etc.), dels at jeg hele tiden følte mig utilstrækkelig, fordi jeg ikke kunne producere/levere så meget, som jeg plejede på arbejde og hjemme. Det kunne være bud på indlæg til din serie :-)

    Hilsen fra
    Hanne

    SvarSlet
  4. Jeg vil for resten alligevel gerne være med i din spændende konkurrence. Og lade min veninde beholde mit eksemplar! :-)
    Kærlige hilsener
    Annika

    SvarSlet