mandag den 12. april 2010

Dagens afslapning

I dag har jeg gjort disse tre gode ting for mig selv (blandt mange andre, men disse står ud)

1) En to-timers gåtur med en god veninde i det skønne solskin på Esplanaden (billede fra min gård)


2) Hygge med stearinlys og en god bog


3) Spist den mest vidunderlige salat med laks, avocado, tomat, blandet salat, rå spiret byg, bredbladet persille og olie/eddike dressing - elsker at forkæle mig selv med god mad! Har desværre intet billede af maden, da jeg glemte det i min lykke over hvor lækker den var.

Today I enjoyed these three wonderful things (among others):
1) A walk in Copenhagen with a great friend in the beautiful weather
2) Getting cozy with candles and a very sweet book
3) The most wonderful salad with salmon, avocado, tomato, mixed salad, raw, sprouted barley, parsley and oil/vinegar dressing. I love to spoil myself with great food :-) Unfortunately I forgot to take a picture, as I was way too focused on the food!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar