søndag den 18. april 2010

Vinder af Give-Away!

Det var noget med nogle små stykker papir og en skål. Lukkede øjne og lidt fumlen rundt. Og pludselig lå der en seddel med Dorthes navn foran mig!

 


Tillykke Dorthe, du har vundet "Eat, Pray, Love" af Elizabeth Gilbert. Vil du sende mig en mail på j.nilsson@stressstories.com med din adresse? Så kommer der fluks en bog din vej.

Har I i øvrigt set at "Eat, Pray, Love" kommer som film her i august? Med Julia Roberts i hovedrollen. Det har jeg lidt svært ved at forestille mig, men glæder mig til at se den. Læs mere her

Dorte won the "Eat, Pray, Love" Give-Away - congratulations! 

Did you see that "Eat, Pray, Love" is made into a movie, with release in August this year? Julia Roberts is in the lead role. I find that a bit hard to imagine, but am looking forward to it. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar