torsdag den 8. april 2010

Ting der gør mig glad

Og ting der holder mit fokus på det smukke i min hverdag, og gør mig nærværende. For nærvær er en af de vigtigste ting at holde fast i for mig, for at jeg ikke flyder ud i stressen igen.

Hjemmebagt rugbrød

Smukke ting i min stue. Man kan ikke andet end lige at sætte farten ned og trække vejret


Den seneste inspiration i køkkenet. Køkkentid er nemlig ren balsam for min sjæl, og jeg læser kogebøger ligesom jeg læser skønlitteratur

Vil fortsætte min dag ud i det smukke. Har nogle møder i dag, og kan mærke at min krop trænger til alene-tid og en bog i sofaen i aften. Så det gør jeg :-) 

Opfølgning på gårsdagens STOP! indlæg følger senere. Og husk at deltage i min give-away, hvis du vil vinde "Eat, Pray, Love" af Elizabeth Gilbert - enten til dig selv eller som gave til en du holder af. 

2 kommentarer:

  1. Er det et rundt spisebord jeg ser? Jeg er på JAGT efter et gammelt bord, som jeg kan male hvidt, til mit køkken. Det skal være rundt og samle mine nærmeste omkring sig. Hvor har du fundet dit? (hvis det nu ER rundt. :-)

    SvarSlet
  2. Mit er firkantet, men er fuldstændig fantastisk til at samle folk om :-) Men det er desværre også gammelt, og stod i mine forældres sommerhus da de købte det for over 10 år siden, så der kan jeg ikke hjælpe... Men kan anbefale loppemarkeder og en gang højglans oliebaseret maling fra Silvan! Mit var bare træfarvet da jeg fik det, og har selv været igang med penslerne

    SvarSlet