tirsdag den 16. februar 2010

Officielt ferie

Jeg har besluttet at denne uge officielt set er ferie. Dvs. ingen jobsøgning, ingen arbejdsrelaterede mails og intet stress over at jeg ikke laver noget. Jeg skal prøve på at komme heeelt ned i gear, og lære hvad man laver når man holder fri. Og hvordan man er alene med sig selv. Nogle der sagde udfordring?? Det er altså skræmmende at jeg er afhængig af at arbejde, men heldigvis kan jeg trække mig tilbage til mit rum når jeg lokkes af computeren, og minde mig selv om at jeg skal holde mig væk! Jeg skal have det sjovt og hygge mig i denne uge.

Til at minde mig om at have det sjovt, og om at jeg jo stadig er mine forældres datter (og dermed kan trække børne-kortet engang imellem og bare smide mig i sofaen hos dem, uden at behøve tænke på madlavning, vasketøj eller oprydning), har jeg fået dette af min mor:


et lille fint fastelavnsris! Glæder mig helt til at få børn, så jeg kan lave kostumer til dem... Ville lave et til mig selv, men det kan godt være at der bliver kigget lidt på Nørrebrogade hvis jeg kommer gående udklædt som en kæmpe blomst, ballerina eller Askepot. Eller måske ville jeg blende fint ind... Hvem ved :-)

Ferie-tanker til blogland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar