lørdag den 6. februar 2010

Valentine's Day

Jeg er egentlig af princip imod Valentine's Day, da jeg mener at kærligheden skal fejres hver eneste dag. Og jeg bliver hundrede gange mere glad for en gave eller en buket blomster fra kæresten, hvis den kommer på en dag hvor den ikke var forventet. Så Valentine's Day bliver ikke fejret herhjemme, og specielt i år hvor kæresten befinder sig i USA havde jeg total afskrevet konceptet! Men så begynder det at liste ind i inbox'en med mails om steder der skal spises middag på aftenen, hvordan man får den bedste Valentine's Day med kæresten og alt det andet sædvanlige halløj der hører sig til... De fleste blev slettet med et kyndigt tryk på "Delete" allerede inden de var åbnet, men én mail fik lov at slippe igennem nåleøjet. Kris Carr fra Crazy Sexy Life sendte sit månedlige nyhedsbrev ud, hvor hun opfordrede alle til at gå på date med SIG SELV på Valentine's Day. Kris skriver:

This V-day I challenge you to dedicate the day to loving yourself. Whether you have a partner or not doesn't matter, date yourself this love day. It can be as simple as taking an aromatic salt soak, writing a love note to yourself with red lipstick on the bathroom mirror, filling your eyeballs with an uplifting movie, art exhibit or play, or listening to Van Morrison records while swilling a little red wine (remember: perfection is beige).

Og jeg er hooked! Det er lige i min og StressStories' ånd at passe på sig selv på denne her måde - og netop det med at kunne være alene med sig selv, nyde sig selv og ikke mindst forkæle sig selv, er noget jeg skal arbejde på. Jeg skal være alene hjemme det meste af februar, hele marts og det meste af april, så de næste måneder er min udfordring at blive bedre til at have nok i mig selv, og nyde at være sammen med mig selv. UDEN at begrave mig i arbejde vel og mærke! Så min Valentine's Day skal fyldes med en smuk gåtur gennem København, frokost fra 42RAW, the og en god bog i sofaen, hjemmelavet sushi eller noget andet godt, lækker musik og måske en corny Hollywood-film i sofaen tilsat fodbad og rødvin. Og måske et enkelt opkald til kæresten - I'm no superwoman!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar