onsdag den 17. februar 2010

Idag...

er den smukke ting jeg har set, denne


og ca. en million mere i forskellige farver. Livet er skønt!!

Jeg er gået igang med Sofia Mannings efterhånden omtalte bog "Hvad venter du egentlig på?", og er inspireret til at gøre hvad JEG vil her til aften, og krølle op i sengen med bogen og en kop the, skrive lidt i dagbog og falde i en dyb søvn. Og tage endnu et skridt på vejen i at udleve mit fulde potentiale. Det står mig efterhånden mere og mere klart, at jeg bliver nødt til at leve mit liv udfra mine præmisser, samt at det der gjorde at jeg blev stresset, var at jeg definerede min succes udfra andre  menneskers formodede reaktion på mig. Så nu handler det om mig selv, og min mavefornemmelse siger seng og bog... Så vi ses imorgen! Sov godt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar