onsdag den 24. marts 2010

Tre ting du vil gøre/allerede gør

Kan du nævne 3 ting du gerne vil have i dit liv, som skal være aktive tilvalg hver eneste dag/uge/måned? Ting der kan holde dig væk fra stress og give dit et liv du er lykkelig for. Et liv hvor du sætter dig selv i fokus og ikke lader dig gå ned med stress fordi andre mennesker (eller du selv) kræver for meget af dig? Kæresten, huset eller lignende ting tæller ikke her, det skal være ting du GØR, eller gerne vil gøre.

Mine ting sådan lige on the top of my head er:
- yoga/motion fire gange om ugen. Lykkes ikke altid lige nu, men jeg VIL. Og jeg vil ikke længere være bange for successen og for at lykkes med det. Jeg vil gøre det, fordi det giver mig ro og sundhed.

- Gå i seng senest kl. 22 to dage om ugen, med en god bog. Det nærer mig så meget at ligge med en skøn bog, og det får mig ned på jorden.

- Jeg vil have mine MusiCure sessioner tilbage. I disse hektiske uger uden kæresten, med rejser og jobsøgning og et helt nyt liv, har jeg negligeret flere af mine gode vaner, og en af dem er at ligge i 10 minutter på min yogamåtte, med lukkede øjne og lytte til MusiCure. Balsam for sjælen.

Der er mange flere ting, men det her var de tre første jeg tænkte på.

Hvad vil du gøre/holde fast i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar