onsdag den 24. marts 2010

Oprydningsupdate

Glemte lige at jeg ville vise billeder af mit klædeskab der nu endelig er blevet ryddet ud! Der er stadig et problem med at have bøjleplads nok, så den side af skabet ser stadig rodet ud. Men hvis I kan huske hvordan mit tøj lå inden jeg tog til Seattle, da jeg havde taget alting ud for at organisere: 




Nu ser det således ud: 




Ikke ligeså cool som diverse oprydningseksperter kunne gøre det, men cool nok til mig. Det giver i hvert fald ro og overblik, og der er røget en masse ud som var for slidt og gammelt til nogensinde at finde vej på mig igen. Der er altså noget zen-agtigt ved at skille sig af med ejendele som ellers bare ligger og fylder op...


P.S. For at gøre en træt dag sjovere, har jeg haft grønne sokker på i støvlerne - så meget rebel er jeg nemlig :-) Det giver mig en følelse af at slippe kontrollen og det er fedt!




For at minde mig om at slippe kontrollen og have det mere sjovt, bor ham her også i vores hjem. Mit ynglingsdyr er nemlig elefanten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar