tirsdag den 9. marts 2010

Ting der gør mig glad lige nu

1) Spring-color week hos Poppytalk. Mandag var pink - se mere her

2) At jeg har sovet middagslur

3) At jeg har fundet et gavekort til Magasin på 500 kr. som jeg havde glemt

4) At min kæreste og jeg har været sammen i 4½ år i dag

5) At jeg er øm på den rare måde efter yoga igår

6) Den kop kamillethe jeg sidder med

7) At de gamle stress-mønstre der besøgte mig i morges forsvandt med det samme, fordi jeg handlede rigtigt

8) Women's International Summit for Health (WISH) http://www.wishsummit.com/blog/

2 kommentarer:

  1. Julie - Though I can't read the rest of the blog, I can see "fuuuuuck stress" which made me smile! Thanks so much for linking to my site.

    xoxo.

    SvarSlet
  2. You're welcome Nona - you earned it by being wonderful :-)

    I might change my blog to english someday soon, so check back in a week or so, if you care to read more...

    Wishes of a wonderful day!

    SvarSlet