tirsdag den 2. marts 2010

Fridag!

Kan I se det? Der var faktisk lidt blå himmel da jeg vågnede imorges - skønt.


Jeg har besluttet at holde en fridag i dag! En ting er, at jeg har en række projekter jeg arbejder på i disse dage, men jeg huske på at jeg ikke lige umiddelbart får en chance som denne igen, for bare at slappe af og holde fri når jeg vil. Så dagen står på hyggelige krea-projekter, pleje af min (stadig) lidt ømme hals, blog-læsning (og skrivning) og så har jeg faktisk en massage booket i eftermiddag, hos Athene! Helt vidunderligt...

Og så lytter jeg til denne sang, der altid gør mig i dejligt sommer humør


Det tegner til at blive en helt skøn dag, også selvom den blå himmel har valgt at begrave sig i skyer igen.

1 kommentar:

  1. God bedring, lyder skønt med fridag!! Det gik så fint med den slukkede telefon. den blev først tændt kl halv tre om natten for at ringe efter en taxa til vennerne, så de kunne komme hjem. Men taxaen lod vente på stig til, ja, aldrig, så vennerne blev og sov :)

    SvarSlet