onsdag den 10. marts 2010

Dreaming of stars

I badeværelset har jeg hængt stjerner op i loftet. De er helt magiske... Så nu tager jeg bad under stjernehimlen. Jeg tror jeg skal have endnu flere, i forskellige størrelser.


Og så har jeg rodet i stuen :-)


Men hvorfor hænger jeg balloner op på døren og stjerner i loftet? Hjælper det mod stress? Ja her gør det... For det første minder de barnlige figurer mig om at jeg ikke skal tage livet så tungt, og at jeg skal huske at smile. Og så gør de mig glad! De får mig til at stoppe op og kigge en ekstra gang og det er nok meget sundt. Det er svært at løbe fortravlet ned at trappen, når man bliver mødt af en masse hjerter og balloner. Og tandbørstningen er lidt sjovere når man kan kigge på (selvopfundne) stjernebilleder i loftet. Så klip i noget papir folkens!! Måske jeg også ender med at placere lidt sjove ting rundt om i byen. Så hvis I møder et papirhjerte på jeres vej.... Så er det bare mig :-)

In my (our) bathroom I put up beautiful stars today. They seem a bit magical... And I made a mess in the livingroom. So why do I go about putting silly paper cut-outs around the apartment? Do they cure stress? Well in my case they kinda do... They make me smile and remind me that life is not to be taken too seriously - and that I should remember to relax! And it's hard to be stressed out and run around like a crazy person, when the first thing you meet in the morning is stars showering down over you and hearts and balloons at the doorstep. So go cutting in some paper!!

2 kommentarer:

  1. Det er fuldstændig rigtigt, at vi skal huske på, at livet ikke behøver være alvor hele tiden. Du sætter stjerner i loftet og balloner på døren - jeg kreerer dukke/ kanintøj og masser af andet håndarbejde med et barnligt islæt.
    Gør din dag til en god dag!
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet